Etelä-Suomen EAKR-rahoitushaku avautuu 29.10. Hakuinfot 1.11. ja 8.11.

Etelä-Suomen EAKR-ideahaku avautuu 29.10.2018 ja päättyy 30.11.2018. Varsinainen hakuaika sulkeutuu 4.3.2019. Syksyn Etelä-Suomen EAKR-haku kohdistuu maakuntien älykkään erikoistumisen kärkiin tai kärkiteemoihin.

Kaikille yhteinen infotilaisuus 1.11.2018 Helsingissä
Koko Etelä-Suomen alueella avautuvasta EAKR-hankerahoitushausta järjestetään kaikille yhteinen hakuinfo torstaina 1.11.2018 klo 12-14 Helsingissä. Linkki tapahtuman ohjelmaan. Katso tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislinkki Etelä-Suomen EAKR-sivuilta. Tätä tilaisuutta voi seurata myös verkossa. Lisätietoja: EAKR-rahoitushaun infot

Kanta-Hämeen hakuinfo 8.11.2018 Hämeenlinnassa
Hämeen liitto järjestää maakunnallisen Kanta-Hämeen hakuinfon torstaina 8.11.2018 klo 9-10 Hämeen kesäyliopiston tiloissa Verkatehtaalla (Viipurintie 4, Hämeenlinna). Tilaisuudessa esitellään Etelä-Suomen EAKR-ohjelman Hämeen liiton syksyn 2018 rahoitushaun painopisteet. Ilmoittautumiset hakuinfoon tästä linkistä 31.10.2018 mennessä.

Lisätietoja Kanta-Hämeen hakuinfosta: Hämeen liitto, aluekehitysasiantuntija Minna Takala, p. 050 526 4648.