SYMBI-projektissa vaihdetaan alueellisia kokemuksia

Kansainvälisen SYMBI-projektin partnerit vaihtavat kokemuksia alueellisten viranomaisten välisestä toiminnasta hankkeeseen osallistuvien alueiden ja keskeisten sidosryhmien välillä. Kaikki partnerit ovat järjestäneet sidosryhmätapaamisia paikallisella tasolla. Näissä tapaamisissa ovat olleet läsnä alueiden keskeiset sidosryhmät.

SYMBIn toinen uutiskirje on ilmestynyt

Uutiskirjeestä löytyy tietoa projektista, sen rahoituksesta, teollisista symbiooseista ja tapahtumista. Lue tästä SYMBI-uutiskirje.

SYMBI-projekti

• SYMBI Industrial Symbiosis for Regional Sustainable Growth and a Resource Efficient Circular Economy
  • Tavoitteena on alueellisten kehittämisohjelmien ja -politiikkojen tehostaminen sekä hyvien käytäntöjen jakaminen liittyen teollisten symbioosien ja kiertotalouden edistämiseen.
  • Erityishuomio on niissä toimissa, jotka ovat yhteyksissä kansallisiin rakennerahasto-ohjelmiin ja Euroopan alueiden välisen yhteistyön -ohjelmiin.
  • Projekti toteutetaan seitsemässä maassa: Espanja, Puola, Italia, Slovenia, Kreikka, Unkari ja Suomi. Suomessa partnereina toimivat Hämeen liitto ja Hämeen ammattikorkeakoulu.

Tutustu tästä SYMBI-projektiin.

Lisätietoja: