Hämeen liitto hakee Hämeen kesäyliopistoon OPINTOSIHTEERIÄ toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

HL/23/01.01.03/2018
HL/20/09.02.01.00/2018

Opintosihteerin työtehtäviin kuuluu monipuolisten hallinnollisten tehtävien lisäksi opintoneuvonta avoimen yliopiston opinnoissa ja muissa kesäyliopiston koulutuksissa. Opintosihteeri osallistuu mm. markkinointiin, kutsujen lähettämiseen, ilmoittautumisten vastaanottoon ja kirjaamiseen, opetuksen käytännön järjestelyihin, kouluttajien ja opiskelijoiden ohjaukseen koulutusten aikana. Lisäksi opintosihteeri hoitaa tenttijärjestelyt, pitää yhteyttä yhteistyöoppilaitoksiin, hallinnoi Moodle-oppimisympäristöä, vastaa kurssilaskutuksesta sekä hoitaa yleisiä kesäyliopiston toimistotehtäviä.

Etsimme joukkoomme erittäin asiakaspalveluhenkistä, yhteistyötaitoista ja joustavaa henkilöä, jolla on hyvät tehtävien ja aikataulujen organisointitaidot. Työ edellyttää erinomaisia tietoteknisiä taitoja ja kykyä oppia ja käyttää hallinnollisia ohjelmia (mm. ASIO, Moodle, KuntaX, Rondo, Populus, TWeb).

Odotamme hakijalta soveltuvaa ammattikorkeakoulututkintoa tai vähintään soveltuvaa opistotasoista tutkintoa ja vähintään vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä. Erityisesti kokemus oppilaitosympäristössä työskentelystä katsotaan eduksi. Työ edellyttää hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa, englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät KVTESin mukaisesti. Työaikaan sovelletaan toimistotyöaikaa. Työ vaatii myös ilta- ja viikonlopputyötä ja oman auton käyttömahdollisuutta.

Ennen tehtävän aloittamista hakijan on toimitettava hyväksyttävä terveydentilaa koskeva selvitys (lääkärintodistus). Työsuhteessa sovelletaan 6 kuukauden koeaikaa. Suunniteltu työsuhteen alkamisaika on 3.4.2018.

Hakemukset ja ansioluettelo pyydetään lähettämään 5.2.2018 klo 15.00 mennessä Hämeen liittoon hameenliitto@hame.fi tai Niittykatu 5, 13100 Hämeenlinna.

Lisätietoja tehtävästä antaa rehtori Tarja Hovila, p. 040 556 7513 maanantaina 22.1.2018 klo 9.00-11.00 ja torstaina 25.1.2018 klo 14.00-16.00.

Hämeen kesäyliopisto on yksi Suomen 20 kesäyliopistosta ja sen ylläpitäjänä toimii Hämeen liitto. Kesäyliopisto toimii aktiivisesti ympäri vuoden ja järjestää koulutusta pääasiassa Kanta-Hämeen alueella, opetuspisteitä on Hämeenlinnan lisäksi Forssassa ja Riihimäellä.

www.hameenkesayliopisto.fi
www.hameenliitto.fi