• Suomi
  • Svenska

Näin saavut Hämeen liittoon

Rautatieasemalta:

Hämeentie - Viipurintie - Arvi Kariston katu - Lukiokatu - Sibeliuksenkatu - Niittykatu

Käänny Hämeentieltä Viipurintien valoristeyksestä oikealle. Mene Viipurintietä sillan yli, jonka jälkeen käänny oikealle Arvi Kariston kadulle. Käänny vasemmalle Lukiokadulle, aja mäkeä ylös ja käänny oikealle Sibeliuksenkadulle. Mene Sibeliuksenkatua kaksi korttelia eteenpäin ja Sibeliuksenkadun ja Niittykadun risteyksestä käänny vasemmalle.

Rautatieasemalta pääset Hämeen liittoon busseilla numero 6, 12 ja 16.

Hämeenlinnan rautatieasema on välillä Helsinki - Tampere, matkan kesto Helsingistä on noin 1h, Tampereelta n. 45 min.
Rautatieasemalta on matkaa Hämeen liittoon n. 1,5 km.

Aikataulut löydät VR:n verkkopalvelusta osoitteesta
www.vr.fi

Linja-autoasemalta:

Sibeliuksenkatu - Niittykatu

Nouse Sibeliuksenkatua ylös Niittykadulle asti. Hämeen Liiton sisäänkäynti on Sibeliuksenkadun ja Niittykadun risteyksestä vasemmalle.

Linja-autoasemalta pääset Hämeen liittoon bussilla numero 16.
Linja-autoasemalta on matkaa Hämeen liitolle n. 1 km.

Niittykadun linja-autopysäkille pysähtyvät:
Vekka Liikenne Oy linja-autot 6, 12, 16
Hämeen Linja Oy linja-auto 7 (palvelulinja)

Paikallisliikenteen aikataulut ja reittikartat löytyvät alla olevien linkkien kautta Hämeen Linja Oy:n ja Vekka Liikenne Oy:n sivuilta.
www.hameenlinja.fi
www.vekkaliikenne.fi

Valtakunnalliset bussiaikataulut löytyvät Matkahuollon verkkopalvelusta
www.matkahuolto.fi

Helsinki-Vantaan lentoasemalta:

Helsinki-Vantaa lentoasemalta on linja-autoyhteys Hämeenlinnaan. Lähtö lentoaseman laiturilta 1C. Paluu Hämeenlinnan linja-autoasemalta laiturilta 3. Matkan kesto n. 1-2 h. Lisätietoja Matkahuollosta.

Taksi:

Taksikeskus puh. (03) 106 2500. Taksiasema on linja-autoasemalla. Taksitolppa on rautatieasemalla, Poltinahon liikenneympyrällä ja keskussairaalalla.