Hiiop100.fi on uusi vapaaehtoistyön kohtaamispaikka satavuotiaalle Suomelle

OPn lahja satavuotiaalle Suomelle on 100 vuotta vapaaehtoistyötä. Tavoitteena on kerryttää vuoden 2017 aikana sata vuotta vapaaehtoistyötä, ja siihen tarvitaan jokaista suomalaista. Juhlavuoden aikana jokainen OPn työntekijä saa tehdä päivän vapaaehtoisena työajallaan.

Hiiop100.fi on uusi vapaaehtoistyön kohtaamispaikka satavuotiaalle Suomelle
Osana Suomi 100 -lahjaa OP avasi vuodenvaihteessa uuden vapaaehtoistyön kohtaamispaikan osoitteessa hiiop100.fi. Sivusto on kaikille suomalaisille avoin ja maksuton paikka etsiä vapaaehtoistyön kohteita. Järjestöt voivat sivustolla ilmoittaa avuntarpeesta ja ottaa ilmoittautumiset vastaan tapahtumiin. Sivuston etusivulla seuraamme reaaliajassa sadan henkilötyövuoden toteutumista satavuotiaan Suomen kunniaksi: www.hiiop100.fi.

Yhden illan vapaaehtoisjuttu -webinaari satavuotiaan Suomen kunniaksi 14.3. kello 18-19 – tervetuloa seuraamaan tilaisuutta verkon äärelle
Lämpimästi tervetuloa viettämään vapaaehtoistyön iltaa tiistaina 14.3.2017 klo 18. Osana lahjaamme satavuotiaalle Suomelle järjestämme 14.3. Yhden illan vapaaehtoisjuttu -webinaarin, jossa luvassa on Demos Helsingin ja Sitran tulevaisuuteen kurottavat puheenvuorot vapaaehtoisteemalla. Kysymys kuuluu, millaista on suomalainen vapaaehtoistyö nyt ja tulevaisuudessa? Ilta jatkuu talk showlla, jossa vuoden vapaaehtoinen Brother Christmas, Pupulandia-bloggari Jenni Rotonen ja Siskot ja Simot ryn perustaja Eero Väisänen keskustelevat asiantuntijoiden kanssa vapaaehtoistyöstä Suomessa.

Tilaisuus lähetetään myös suorana lähetyksenä verkossa ja on loistava mahdollisuus nostaa maakunnissa esiin vapaaehtoistyötä osana Suomi 100 –juhlintaa. Voit jakaa suorana lähetyksenä jaettavaa webinaaria Suomi 100 kanavassasi 14.3. kello 18.  viestiä  Ilmoittaudu jo nyt katsomaan webinaaria etänä ja saat https://op.videosync.fi/yhden-keikan-juttu/register ja saat paluuviestinä linkin webinaarin katseluun suorana lähetyksenä 14.3.2017 kello 18.

• Seuraa Suomi 100 vapaaehtoisjuhlaa
o Facebook www.facebook.com/Hiiop