Herkkujen Häme

Keskiviikko 04.09.2024 @ 15.00 - 19.00

Tapahtumapaikka: Hämeenlinnan tori, Raatihuoneenkatu 11, 13100 Hämeenlinna

Herkkujen Häme valtaa jälleen Hämeenlinnan torin Suomalaisen ruoan päivänä 4.9.2024!

Herkkujen Häme -tapahtuma saa jatkoa vuonna 2024. Juhlistamme hämäläistä ruokakulttuuria ja ruokaa toritapahtumalla Suomalaisen ruoan päivänä Hämeenlinnan torilla 4.9.2024 klo 15–19.

Tapahtumaan kerätään jälleen hieno kattaus alkutuottajia ja ruoka-artesaaneja esittelemään ja myymään omia tuotteitaan. Myös ravintolat tulevat esittelemään omia menujaan pienten edullisten maisteluannosten muodossa.

Merkkaa Herkkujen Häme siis kalenteriisi jo nyt ja saavu juhlimaan kanssamme suomalaisen ja erityisesti hämäläisen ruoan pariin!

Haluatko näytteilleasettajaksi?

Näytteilleasettaja, olet lämpimästi tervetullut mukaan maksuttomaan tapahtumaamme. Toivomme tapahtumaan laajaa kattausta hämäläisiä lähiruokayrittäjiä, kartanoita, ravintoloita ja kahviloita, alkutuottajia ja niin edelleen. Vaatimuksen on, että pääraaka-aineesi on kotoisin hämäläisestä maaperästä.

Ole ajoissa liikkeellä ja varaa jo nyt paikkasi tästä linkistä (siirryt Lyyti-palveluun)

Otathan huomioon, että ilmoittautuminen on sitova.

Tapahtuma-aika on kello 15–19. Paikkaasi voit tulla rakentamaan klo 13 alkaen ja valmista pitää olla viimeistään klo 14.30. Jokainen huolehtii itse myyntikatoksesta, trailerista, teltasta tai muusta vastaavasta myyntipisteestä kalusteineen. Sähkö, vesi ja jätehuolto ovat saatavilla torilla veloituksetta.

Herkkujen Häme -tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Hämeen Sanomien Tähtitapahtuman kanssa. Viime vuonna yhteistyössä tehty tapahtuma keräsi torin täyteen yleisöä ja tapahtuma oli myös myynnillisesti onnistunut – tavoitellaan vuoden 2024 tapahtumasta vähintään yhtä onnistunutta!

Lisätietoja:

Hämeen liitto, Jaana Laakso, [email protected]

Tori ja toripaikat:

Kaupunkikeskustayhdistys, Sari Räsänen, [email protected]

Alkutuottajat:

ProAgria, Satu Nokkonen, [email protected]

MTK, Outi Kyöstilä, [email protected]

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä:

• Hämeen liitto
  • Hämeen Sanomat
  • Hämeenlinnan kaupunkikeskustayhdistys
  • MTK Häme
  • Proagria Etelä-Suomi / Kestävä RuokaHäme-hanke

Puhujat

Speaker information not available.